UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 7 grudnia 2011

Natalka

Mam na imię Natalka i mam dwa miesiące :)


Dziś po pracy odwiedziłam koleżankę, która końcem września urodziła tą słodziutką kruszynkę. Oczywiście musiałam zrobić sobie jakieś zdjęcia na pamiątkę :) Marzy mi się taka prawdziwa sesja dla dzidziusia, taka z różnymi przebrankami i na golaska... :) ale kompletnie nie wiem, jak się do tego zabrać... :)



PS. Dziś po raz pierwszy w swoim życiu, sfotografowałam wschód słońca. Zawsze były tylko zachody... Wizualnie praktycznie niczym się nie różną, lecz jak różną mają symbolikę....

8 komentarzy:

  1. Kurczę to to ostatnie zdjęcie to był zachód?:O

    A jak się zabrać do sesji? hmmm no to trzeba skombinować modela lub modelkę, jakieś przebranka wymyślić-znaleźć lub wykonać no i focić :)

    No i śliczna ta Mała! :)
    Jak kiedyś w przyszłości będę mieć takiego malucha to chętnie Ci go udostępnię ;) Bo uwielbiam Twoje zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tamto poprzednie, to był zachód :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do zdjęć takich malutkich dzieciątek, to jakoś tak nie mam odwagi żeby je dotykać, przestawiać, przebierać, rozbierać, męczyć itp :) Przecież to takie kruszynki, że aż się boję :) Pewnie dopiero jak będę miała już swoje, to nabiorę wprawy i takiej hmm.. pewności.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie maluchy są zupełnie niegroźne tylko nie zawsze mają ochotę współpracować :P
    Myślę, że do takiej sesji wystarczy znaleźć mamę chętną do współpracy i mogło by się to udać :) Może jakaś się znajdzie szczególnie, że takie zdjęcia to na prawdę piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Śliczna dziewczynka, aż się rozpływam jak na nią patrzę :)

    A sesja z maluszkami to świetny pomysł, więcej odwagi Aneto.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne stópki:) bardzo mi się to zdjęcie podoba:) uwielbiam dzieciaczki i absolutnie Cię rozumiem, że się ich boisz dotknąć:) są takie delikatne:)

    Wschody i zachody najpiękniejsze są nad morzem... Co roku jeżdżę i co roku je oglądam... A jakie piękne zdjęcia z tego by wyszły... :):)

    Pozdrawiam Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka kochana kruszynka ;***:D Świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta Maleńka :)


    P.S. Nawiązując do Mikołajek, dostałaś coś w tym roku od Mikołaja? :P

    OdpowiedzUsuń