UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pstryk pstryk... i już 7 lat...

"bycie szczęśliwym nie oznacza, że wszystko jest idealne. to umiejętność czerpania radości z małych rzecz
Dokładnie 7 lat temu poszłam na pierwszą randkę z tym właśnie mężczyzną i od tego dnia tak jakoś już zostało :)






PS. Obecnie jestem zakochana w takiej tonacji zdjęć, więc pewnie Was jeszcze trochę pomęczę tymi szarościami... :) Aż do znudzenia :)

46 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego dla Was !!!
    mnie tez sie podoba taka tonacja, więc mnie możesz pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Wy do siebie pasujecie....:)zabrzmi banalnie, ale pięknie razem wyglądacie:)

    Zdjęcia świetne, rozbawiły mnie, a w tym stylu rzeczywiście są genialne:) spróbuję kiedys uzyskać taki efekt:)

    Ja ze swoim Tomem jestem już ponad 5 lat i niedawno się zaręczyliśmy:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z Kaś pieknie Razem wyglądacie!!! Również życze wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O!!! Powiedziałbym "Rodzinnie" ;)
    Pozdrawiam Miłosz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre ! ;)
      zgadza się, cała trójka w komplecie :)
      Tomek, ja i Nikuś :)

      Usuń
  5. Cudownie):* Kochani! Piękne zdjecia :)
    Mozna bedzie u Was Anetko liczyć na filmik :)
    i oby tak dalej :)
    SZCZĘŚCIA!!!:)
    pozdrawiam i całuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde fajnie to wyszło :)
    Mogłabyś napisać jakie obiektywy posiadasz??

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikkor 50mm f/1.8 mój ukochany
      i nikkor 18-105mm f/3.5-5.6 ale tego używam tylko gdy muszę, gdy potrzebuję innej ogniskowej, a 50 okazuje się być do danej sytuacji zbyt wąski jeśli chodzi o kąt widzenia....zmuszona jestem wtedy sięgnąć po to kitowe szkło

      Usuń
  7. Zakochałam się!!!! Jak uzyskujesz taki efekt?! Prosze o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Ja również 7 lat w związku. Wielu pięknych lat życzę i wielu równie pięknych zdjęć razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądacie uroczo!! :). Miło się na was patrzy!! :) Sesja zabawna !!:) Wszystkiego co najlepsze dla Was!! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaa... sliczna tonacja! jak na pierwszą stronę gazet!! aaaa kiedy potomstwo? :) pozdrawiam MONIKA

    OdpowiedzUsuń
  11. to ile mialas latek jak na randke poszłaś?;):) i zadnych kryzysow miedzy wami?:) tylko pozazdrosic:) Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 lat miałam... :)
      oboje bardzo zmieniliśmy się przez te 7 lat....i fizycznie i mentalnie...
      a kryzysy były są i będą... bo to przecież samo życie jest.... nie bajka :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Super super i jeszcze raz suuuuper:))) Gratulacje:) Pozdrawiam Arleta:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasujecie do siebie ;) Pan Mąż bardzo fotogeniczny, Ty również ;) ale Ciebie na zdjęciach już widziałam i oceniałam wcześniej :))) jestem zachwycona. Jeszcze więcej szczęścia życzę i miłości :) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  14. Magnific shots, great blog!!

    Salut, Francesc

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Jej.. Jak Wy do siebie pasujecie ;) Ty Anetko- piękną.. Mąż- przystojny, idealna para ;* A zdjęcia jak z jakiejś okładki- wspaniale to wyszło :) Dużo, dużooo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie! :)) Kurczę, Aneta, to Ty 17 lat miałaś??? :))) Prawdziwa miłość :) Fajne masz włosy, super cięcie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Dużo miłości i szczęścia Wam życzę:* Świętujemy tego samego dnia, bo ja mam dziś pierwszą rocznicę ślubu:)
    Buziaki:* Kamila

    OdpowiedzUsuń
  18. ...hm pięknie napisane- ŻYCIE TO NIE BAJKA- ale widzę, że jesteście w sobie zakochani jak na samym początku-choć lat przybyło...nieprawdą jest to,że uczucie wygasa z upływem mijających lat bycia razem ! ja z mężem jestem 5 lat- 15mies.po ślubie i jesteśmy zakochani jak na samym początku! ba! jeszcze mocniej! czuję te motyle w brzuchu nadal::) ANETA=TOMEK! SUPER FOTKI!
    MONIA Z MAZOWIECKIEGO!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego dobrego dla was na ta rocznice i oby ta wasza milosc przetrwala jeszcze wiele takich szczesliwych "siodemek":))i byla tak mocna i trwala jak w pierwszym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo jak ładnie :) Fajne ujęcia, a tak miło się na Was patrzy :) Miłość macie wypisaną na twarzach oby więcej takich zdjęć :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądacie Anetko razem;)
    Myślicie o dzieciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też rozkochałaś w takiej tonacji bo zdjęcia wyszły świetne, no i nie powiem nic nowego ale przepięknie wyglądacie :)
    Panie Mężu UŚMIECH :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kolejnych wypelnionych po brzegi miloscia i szczesliwych lat wam zycze

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Wam w tych szarościach, wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Samych pięknych chwil i kolejnych wspaniałych rocznic dla Was :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Anetko może jakiś filmik na youtube ? ;)
    Bo już zaczyna mi Was tam brakować:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno mnie tu nie było.Super autosesja w dwoje i kolorystyka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  28. No wlaśnie Anetko prosimy o jakiś filmik jeszcze,jesteście śliczną parą,nie moge sie na Was napatrzeć :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję :)
    PS. już żadnego you tube.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Piękna rocznica! Życzę takich jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :) 7 lat - piękna rocznica, ale życzę jeszcze piękniejszych :) :*

    PS Twój Tomek widzę, że jest mistrzem jedej miny :D Każ mu się trochę uśmiechnąć :)


    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  32. jak te zdj sa zrobione? jak polaczone? mozna to zrobic w jakims programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zdjęcia można połączyć ze sobą w dowolnym programie graficznym. nawet w podstawowym programie Paint.

      Usuń
    2. a jak to zrobić żeby wygladalo tak jak na pierwszych zdjęciach że wg nie widać że jest to polączon. jak próbuje widać kreski a u Pani to tak super wyszlo .

      Usuń
    3. tło na sąsiadujących zdjęciach musi być identyczne pod względem faktury i koloru, wtedy łączenie się "zlewa"
      chyba o to chodzi? :)

      Usuń
    4. tak ; ) dzięki wielkie!

      Usuń
  33. o i jeszcze jedno pytanko ; ) zdjęcia były robione w lustrze czy jakim sposobem? ;)

    OdpowiedzUsuń