UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 18 marca 2013

Instagram


Dopiero zaczynam swoją przygodę z Instagramem. Co jakiś czas będę wrzucać na bloga kolaże z różnymi zdjęciami z telefonu.
Takie maleńkie okruchy codzienności... :)


________________________

"Czasem drobne radości w codzienności budują szczęście. "

25 komentarzy:

  1. wychodzą całkiem nieźle, jednak wolę tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też
      Ale telefon jest częściej pod ręką :)
      Chociaż dopiero muszę wyrobić sobie nawyk robienia zdjęć telefonem, bo wcześniej raczej nie używałam komórki do takich celów...:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna z Ciebie Dziewczyna!!!
    A zdradzisz nicka?
    PS ja już wpadłam w IG:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pewnie że zdradzę :) - andzix88 -chociaż tam jeszcze nic nie ma, ale mam nadzieję że z biegiem czasu się rozkręci :))

      Usuń
  3. Powodzenia w Instagramowaniu. Ja też od jakiegoś czasu Instagramuję... ale rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam milion takich zdjęć w telefonie (łącznie ze zdj książek do magisterki :D) i tak się zastanawiałam od dłuzszego czasu nad tym instagramem, ale zdecydowałam, że jednak nie założę :) często jednak wchodzę na instagramy blogerek :) i w sumie można też tam znaleźć fajne inspiracje :)

    świetne rękawiczki! :)

    ostatnio zachwalałam piękną pogodę we W. to dziś za karę pada śnieg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczę co mi wyjdzie z tego instagramowania :) Ale wydaje mi się że to może być fajna pamiątka :)

      A u nas na szczęście śnieg się pomału topi :)

      Usuń
  5. http://www.instadruk.pl/ a tu masz str. gdybyś zechciała foty instagramowe wywołać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :)
      ALe to jest chyba niestety mój największy błąd, że w ogóle zdjęć nie drukuję...
      Już nie raz sobie mówiłam, że muszę zebrać wszystkie zdjęcia, które chciałabym sobie wywołać i porobić albumy... i jakoś zmobilizować się nie mogę....

      Usuń
    2. ja się nauczyłam gdy wszystkie zdjęcia przepadły, bo laptopa spaliłam :) dobrze, że masz je chociaż na blogu :) jednak zmotywuj się, żeby chociaż rodzinne zdjęcia wywoływać :)

      Usuń
    3. wiem, kiedyś muszę się zmotywować :)
      chociaż też dużo zdjęć mi przepadło, bo poprzedniego laptopa też "zajechałam" :)) niestety.... ;)

      Usuń
  6. Jak najbardziej; drobne rzeczy w codzienosci i radosc!!!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz śliczne zdjęcia, :)

    zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam fotografować : aparat-n-swiat.blogspot.com

    http://aparat-na-swiat.blogspot.com/2013/03/troche-staroci_18.html

    pozdraawiam i zachecam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyszło, mnie też naszło na codzienność, choć nie instagramową ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. b. ładny autoportret :)
    Ps. kiedyś padł mi komputer, okazało się, że to tylko karta graficzna i wszystkie odzyskałam, ale od tamtego czasu trzymam te same zdjęcia zawsze w dwóch miejscach (np. komputer + dysk zewnętrzny lub płyta) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      bo właśnie tak powinno się robić ze zdjęciami :) przezorny zawsze ubezpieczony :)

      Usuń
  10. Zauważyłem, że ostatnio dużo osób korzysta z tego instagramu, mnie jeszcze nikt do niego nie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! :))) Niby zwykła codziennośc a może sprawic uśmiech na buzi !! ;)))
    PS. Czyżby kakałko ? ;))) Uwielbiam!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę, pierwszy raz u Ciebie instagramy, fajne ;)
    ale Pani ;) pięknie uśmiechnięta :D
    pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakoś nie mogę przekonać się na instagrama, i całej otoczki związanej z tym że telefonem robimy zdjęcia, wrzucamy je w program do filtów i mamy teoretycznie fajne zdjęcie. Może nie mogę się do tego przekonać, ponieważ ludzie wrzucają tam czasami takie bzdety że masakra, zresztą na fb też ;) No cóż. Ale życzę powodzenia i samozaparcia w instragramie, i czegoś więcej niż fotografowanie porannej kawy ;)aaaa...fajne prace i powodzenia życzę. W wolnej chwili zapraszam do mnie http://portrecista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. POWRÓCIŁA ANETKA Z DAWNYCH LAT I JEJ FOTKI... (DOBRZE ZE JUZ NIE TYCH DZIECI BO MIAŁAM ICH JUZ DOSC) PRZEPRASZAM ZA TO:) POZDRAWIAM.. PIĘKNE FOTKI

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że jesteś na instagramie! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń