UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 7 kwietnia 2013

"Nic nie tworzy przyszłości tak jak marzenia"

Tymczasem rok temu - w kwietniu... :)

Dziś znów aparat leży na półce, a ja zamiast spaceru i zdjęć wybrałam ciepły koc. Za oknem wciąż szarówka. Tęsknię za piękną pogodą, jak już każdy z resztą i niecierpliwie czekam na wiosnę... Jak tylko przyjdą ciepłe dni, postaram się je wykorzystać i nie mam zamiaru wtedy siedzieć w domu :) Dlatego dzisiejszy dzień jest jeszcze idealną okazją do zrobienia porządków na dysku, by przygotować się na nadejście wiosny a wraz z nią (miejmy nadzieję) mnóstwa nowych zdjęć :)

ooo...! właśnie do takich chwil mi tęskno!
ja, słońce, trawa, koc...i marzenia... :)

17 komentarzy:

  1. Ale śliczne kolorki na zdjęciu, zdecydowanie przywołują ciepłe wspomnienia wiosny :-)
    U mnie dziś intensywne słoneczko od rana, ale jeszcze dużo śniegu leży i na spacer wyjść nie można, bo buty jak nic przemoczyć można.
    Zawsze mam problem z porządkami zdjęć na dysku, bo jak już chcę jakieś wyrzucić z powodu słabej jakości, to jednak wspomnienia tych uwiecznionych chwil jakoś mnie przed kasowaniem powstrzymują. Niedawno zrobiłam takie dyskowe rewolucje, ale chyba wciąż mam tego za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie słońca niestety brak :)
      Co do zdjęć, to ja też mam ten problem.... :)

      Usuń
  2. Jakie cudowne i takie ciepłe zdjęcia:)
    Ach… rozmarzyłam się patrząc na te zdjęcia. Też tęsknię za słońcem i za spędzaniem wolnych chwil na świeżym powietrzu:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że już niedługo Asiu :) przed nami same najpiękniejsze miesiące roku... ;) Teraz może już być tylko lepiej :)

      Usuń
  3. Już nie długo Anetko! Mówią, że nawet w tym tygodniu mają byc już wysokie temperatury - liczę, że zniknie cały śnieg i w końcu zacznie robić się powolutku zielono - jak na Twoich zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za lepszą i piękniejszą pogodę:)Oby było jej jak najwięcej:)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Anetko nawet nie wiesz jak dobrze mi zrobiłaś:) tymi zdjęciami:) Przecudne! Prawie poczułam pramienie słońca na twarzy. Choć na pogodę i IE nie można narzekać ostatio, to do pięknej polskiej wiosny jej daleko. Też chętnie posiedziałabym na kocu na łące. A w Polsce będę niestety dopiero w sierpniu:(
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. zdradzisz gdzie kupilas ta ślaiczna sukienke/tunike?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze, zatrzymałam się nad Twoim zdjęciem i zostałam na dłużej, nie mogę oderwać oczu chodź na chwilę, piszę komentarz słowa dwa i w górę, a potem znowu na dół i tak w kółko ;) brakuje mi Tych ciepłych dni - czekam na nie z utęsknieniem:)

    ps 1 . pierwszy raz mi zajęło pisanie komentarza 17 min;)
    ps 2 . jesteś świetnym fotografem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cytat cudowny, a taki kwiecień i maj też tylko w pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też marzę o takiej pogodzie, słoneczku, zielonej trawce...
    piękna sukienka...

    OdpowiedzUsuń
  10. No i dziś mieliśmy początek wiosny!! :))) Super! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. WYGRZEBAŁAM Twoje zdjęcie klasztoru... cisza itp... piękne i cudne! uwielbiam takie kadry
    historia, zaduma, cisza ... Anetka więcej takich -plis:) pokazujesz nam POLSKĘ gdzie nie byliśmy, nie mamy nawet pojęcia o takich miejscach-ponieważ każdy widzi tylko to, co go otacza w miejscu aktualnym zamieszkania...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rok temu to była już wiosna w pełni :))) Na zdjęciach też :))

    OdpowiedzUsuń