UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 14 lutego 2011

Witam

 Planowałam, że założę bloga wraz z początkiem nowego 2011 roku. Jak widać, trochę mi z tym zeszło, bo jest już środek lutego. Ale lepiej późno niż później :) tzn niż wcale :) 
Teraz pozostaje mi życzyć sobie samej wytrwałości oraz systematyczności w jego prowadzeniu.
Chciałabym tu pokazywać swoje zdjęcia. Moja przygoda z aparatem zaczęła się niedawno, jestem więc początkująca w tych sprawach. Ale zabawa ze zdjęciami podoba mi się coraz bardziej :) Chcę ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć! :)
Na początek, z okazji walentynek wrzucam zdjęcie kłódek z Mostu Tumskiego. Zakochani zatrzaskują na wrocławskiej starówce kłódki, co ma im zapewnić miłość do grobowej deski. Czy to tylko tradycja, czy może kłódki rzeczywiście mają magiczną moc…? :) Kto wie…


Most Tumski 01.01.2011 

5 komentarzy:

  1. Kochanie trzymam kciuki, żeby ta pasja rozwijała Cię, dawała Ci pełno radości, wiem ile fotografia dla Ciebie znaczy...:)Mam nadzieję, że bedą pojawiać sie na tym blogu coraz piękniejsze zdjęcia...coraz ładniejsze kadry...powodzenia w spelnianiu marzeń Skarbie:***

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są bardzo interesujące;)
    Fotografia jest czymś magicznym.. a Twoje fotografie przejawiają tą nić magii ;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie przeglądam Twój blog (zamiast uczyć się prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi) na chybił trafił (bo wszystkich notek nie ejstem wstanie ogarnąć - za dużo ich:)) i to niewiarygodne. że.. wcześniej myślałam, że Twoje zdjęcia są genialne, że już lepiej się nie da, nie rozumiałam dlaczego jesteś wobec siebie taka surowa, że tak surowo się oceniasz, a teraz sama dostrzegam ogromny postęp:) super, nie ma nic lepszego, niż widzieć pozytywne efekty swojej pracy, szacun! Dobra dość tej wazeliny, czas zajrzeć do kodeksu :) - Kaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj Kaś, bardzo dziękuję :**
      cieszę się, że już jakąś różnicę widać po roku :)
      i wciąż mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :))))))))))

      PS. a Tobie życzę miłej nauki :)

      Usuń
  4. Również posiadam z tego mostu kilka ujęć, piękne miejsce, które ma coś w sobie...może zamieszczę kiedyś i na swoim blogu to właśnie zdjęcie. Swoją drogą przeglądam i podziwiam Twoje prace, wiele z nich jest naprawdę bardzo ciekawych i zatrzymujących na dłuższą chwilę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń