UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

czwartek, 11 grudnia 2014

Ja już... :):)



W tym roku dużo wcześniej niż zazwyczaj :) Ponieważ później może nie być czasu i okazji na świąteczne zdjęcie i życzenia. Przyszły tydzień to czas wielu emocji. Już w najbliższy wtorkowy wieczór odbędzie się mój wyczekany i wymarzony koncert Bryana Adamsa :) Później pakowanie i przygotowania do wyjazdu. Tegoroczne Święta będą dla mnie bardzo nietypowe, gdyż spędzę je w Anglii :) Wylatujemy już w przyszły piątek rano. Wracam dopiero 4 stycznia, dlatego już dziś życzę Wam zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :) Jak wszystko dobrze pójdzie, to widzimy się po Nowym Roku, ale już TU -> klik  :)
Zapraszam serdecznie :)
Pozdrawiam ciepło i do usłyszenia :)

PS. Mówiłam już, że tęskniłam??? :) :*

22 komentarze:

  1. aaaah! udanego wyjazdu i również wesolutkich świąt Anetko i udanej zabawy do białego rana! :) ja też tęskniłam! :P :*


    pozdrawiam- Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że będzie nowe miejsce w sieci, gdzie będzie można oglądać Twoje zdjęcia. Jak zaczynałam moją fotograficzną przygodę byłaś jedną z najbardziej inspirujących osób, które pokazywały, że warto dążyć do doskonałości w fotografii. Nowy blog już dodałam do obserwowanych :-). Wesołych Świąt Anetko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ciepłe i motywujące są te Twoje słowa :) ślicznie dziękuję! :)

      Usuń
  3. my też tęskniliśmy :)
    Wesołych i pięknych Swiąt Anetko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zdrowych i spokojnych, ciepłych Świąt Bożego Narodzenia :)
    Ps. Na Wyspach mieliśmy dziś zimniej niż w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) co do pogody, to właśnie o tym samym dziś pomyslalam:) u nas było dziś prawie 14 stopni, a wczoraj jak patrzyłam na pogodę w Londynie to ziiimno :p

      Usuń
  5. Również życzę pogodnych, ciepłych i rodzinnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownych Świąt!
    Twoje zdjęcia są niezwykle, dlatego tyle ludzi na nie ciągle czeka.
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko dziękuję za kartkę świąteczną! :*** :)

      Usuń
  7. To na pewno zobaczymy tutaj mnóstwo wspaniałych zdjęc :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :) trochę wyszłam z wprawy, ale tego się może nie zapomina :)

      Usuń
  8. Fajnie :) Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) będę wpadać tutaj częściej :) Pozdrawiam

    http://margarita-pietrzykowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Sory że troche nie w temacie, ale co myślicie o tym obiektywnie http://www.ceneo.pl/12453922#pid=7376 ? Czy parametrami wystarczy dla amatora ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia,zapraszam do mnie na nowego bloga :) http://unoispirazione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia Pani ma, jak i Pani jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tworzysz bardzo profesjonalne sesje. Ta jest po prostu mega. Sama chce się wziąć za bardziej profesjonalną fotografię. Od dawna interesuje się ta tematyką ale pomysł żeby przenieść się na wyższy poziom zrodził się niedawno. Teraz kompletuję sprzęt. Ostatnio kupiłam sobie aparat Canon powershot. Nie jest może najlepszą opcją dostępną na rynku ale puki co jest dla mnie całkowicie wystarczający, nie mogę tak ostro inwestować na samym początku :) Bardzo dziękuję za inspirację i świetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemne zdjęcia... widać, że wkładasz z każde ujęcie dużo serca

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne ujęcie. Zapraszam do siebie http://photographyofthemoment.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przejrzała kilka wpisów u Ciebie na blogu. Robisz przepiękne zdjęcia. Aż miło popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń