UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

sobota, 25 czerwca 2011

Eryczek

Eryczek ma 2,5 roczku, jest to syn moich znajomych. Wczoraj po pracy zrobiliśmy małą sesję. Nawet nie myślałam, że będzie aż tak ciężko :) Eryczka interesowało wszystko dookoła, tylko nie aparat :)  Naprawdę trudno było sprawić, by choć na moment zerknął w stronę obiektywu... :)





















10 komentarzy:

  1. Czekałam od samego rana na te zdjęcia... jak się ciesze że jest ich tak dużoooo.... Eryczek słodziutki a jednak pare razy spojrzał w obiektyw :)... zdjecia fantastyczne...buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie mnie rozbroiło :))) Śliczne zdjęcia zrobiłaś temu małemu przystojniakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sesja :)
    Zdjęcia na zjeżdżalnie podbiły moje serce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsze jest to że, ta sesja jest niewiarygodnie nędzna a inni się zachwycają. Nuda i straszna wiocha, tyle :) Jeżeli już coś pokazujesz pokaż coś fajnego a nie taką paplaninę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj...przecież ja się dopiero uczę :) Więc będę pokazywała różne zdjęcia, będą zarówno te gorsze, jak i te lepsze... Nikt tak od razu nie był mistrzem, ja pewnie nawet nigdy nim nie będę... Ale sprawia mi to radość, a to dla mnie najważniejsze :) Więcej mi nie trzeba. Więc dalej będę robić takie "nędzne" i "nudne" zdjęcia, pokazując "wiochę" oraz "paplaninę" - cokolwiek to znaczy w nawiązaniu do fotografii...
    Pozdrawiam i następnym razem mile widziany podpis przy komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. e tam zaneta tyn anonimowy to sie przedstawiać niemusi przeca widać ze to światowy czowiek na wszystkim sie zno i pewnie jeździ wypasionym bmw

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Anonimowy może inni dostrzegają w tych zdjęciach coś więcej niż "nędze", "nude", "wiochę", czy "paplaninę"... moze te fotografie sprawiają radość innym... powodują ze człowiek się uśmiecha sam do siebie....

    Oczywiście że na poczatku zdarzają się te lepsze jak i gorsze zdjęcia... ale i tak Anetko zdjęcia są super... a to zaledwie początek...

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100% popieram Panią Magdę... każdy na fotografii dostrzega co innego, dostrzega to co chce zobaczyć.. i właśnie Nasz Anonim chciał zobaczyć tą "nędze", "nudę", "wiochę", "paplaninę" i zobaczył ... ja widzę ogromną pasję, zaangażowanie, chęci i przede wszystkim miłość do zdjęć ze strony Anety... nieprzerwanie trzymam kciuki i obserwuje dalsze postępy które idą w bardzo, bardzo dobrą stronę Aneto.

    Pozdrawiam Artur

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podpinam się pod słowa Magdy :) Ważne,że widać w tych zdjęciach ile włożyłaś w nie swojego serduszka i zapału!:)

    a jeśli Ktoś je krytykuje to niech to chociaż będzie jakaś konstruktywna krytyka dotycząca np. techniki wykonania zdjęcia.. a tak to takie krytykowanie wszystkiego i zarazem niczego...całkiem bezsensu!

    OdpowiedzUsuń