UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

czwartek, 29 września 2011

Ewelina i Michał

Dawno nic nie wrzucałam na bloga, więc pokażę może zdjęcia z sobotniego wesela znajomych. Uczestniczyłam tam oczywiście jako gość, więc aż tak bardzo nie wczuwałam się w rolę fotografa, nie mniej jednak, chciałam troszkę popróbować :) Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia nie powalają, widzę teraz, że jeszcze dużo pracy przede mną, gdybym kiedyś chciała się tym zająć na poważnie. I to wcale nie takie proste :) Ale Marcin Orzołek też opowiadał mi, że sam wstydzi się swoich pierwszych zdjęć ślubnych :) I ta myśl mnie pociesza :)
Jeśli chodzi o tematykę ślubną, to zawsze najbardziej lubię oglądać zdjęcia z przygotowań i pleneru. Natomiast kościół i wesele wydają mi się mniej fajne, ale tym samym trudniejsze do zrobienia. Na sali i w kościele są przeważnie trudniejsze warunki oświetleniowe do robienia zdjęć. Dlatego tam tak ważny jest dobry sprzęt, przede wszystkim jasne obiektywy. A jeśli o tym mowa, to dużo czytałam ostatnio na temat szkieł i upatrzyłam sobie dwa, które bardzo chciałabym mieć :) Niestety jeden obiektyw kosztuje 6 tys, a drugi prawie 5 tys :) Ale pomarzyć zawsze można :) Póki co muszę nauczyć się porządnie robić zdjęcia tym co mam.
Nie próbowałam jeszcze nigdy robić zdjęć z przygotowań, w kościele też nie. Sobotnie wesele możecie dziś obejrzeć, natomiast po weekendzie zaprezentuję zdjęcia z pleneru :) W niedzielę jadę robić zdjęcia ślubne koleżance, która również niedawno wyszła za mąż :) Zdjęcia będziemy robić w Krakowie, a ja już nie mogę się doczekać! :)












































































5 komentarzy:

  1. Może zdjęcia tak jak napisałaś nie powalają, może nie są idealne, może nie są takie jakie chciałabyś robić... ważne jest to, że próbujesz, ćwiczysz, że każde zrobione zdjęcie zbliża Cie do ideału... wiem wiem napiszesz, że jeszcze długa droga przed Tobą, ale pamiętaj "trening czyni mistrza"...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć:)jak te programy w telewizji,co Ci pisałam kiedyś?mi się podobają te zdjęcia z wesela,widać że ludzie dobrze się bawili,najważniejsze że ćwiczysz i się nie poddajesz,Czekam na fotki po weekendzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się zdjęcia podobają :) i w dodatku widziałam to wesele i pomyślałam o Tobie ale wydawało mi się, że to za duży zbieg okoliczności a tu proszę jakie zaskoczenie :)
    Jedno do czego się doczepię to- dlaczego Tomek jest a Ciebie nigdzie nie ma? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to już widziałaś, ale to chyba coś co cię zainteresuje i może z tego skorzystasz:)

    http://www.wadowiceonline.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1002:sobotazfotografia&catid=63:kultury&Itemid=27

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się te zdjecia baaardzo podobają, tymbardziej, ze uwielbiam tematykę ślubą :) Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń