UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

piątek, 25 listopada 2011

A przed nami mgła...

Smutek jest jak mgła. Otacza nas, przysłaniając wszystko dookoła... Nawet rzeczy tak bliskie tracą swe kontury, swoją wyrazistość... Giną gdzieś w oddali. Nie widzimy ich. Jest tylko szara pustka, niezależnie od tego, w którą stronę spojrzę...
Mam dziś wyjątkowo ponury nastrój. 




Ledwo zdążyłam dziś po pracy zrobić zdjęcie, zanim jeszcze całkowicie się ściemniło... Tak bardzo chciałam zdążyć... Po prostu MUSIAŁAM.

6 komentarzy:

  1. Czyżby jesienna chandra? Chyba mam to samo... 3maj się dzielnie - już weekend :) Pzdr'owionka cieplutkie :*

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że demotywator którego adres Ci podałem przypadł do gustu :)

    A co do nastroju to uwież nie tylko kobiety mają czasami złe dni. Ja ubolewam nad tym że robi się coraz wcześniej ciemniej... wracam z pracy o 17 i nie moge nawet z córką wybrać się na spacer :(:(

    Jednka trezba i to przetrwać każdy dzien przybliża nas do Wiosny :)

    Zdjęcie fenomenalne!!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Melancholijna mgła wkradła się chyłkiem...

    Oj Anetko, nie tylko Ty masz dziś taki ponury nastrój... :/ Ale takie są uroki Jesieni... A teraz byle do Wiosny! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. "...przytul się
    oczy zmruż
    jutro też jest dzień
    uwierz że
    rano znów
    będziesz śmiała się..."

    ps. Anetko jesień kiedyś minie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taki szary, bury i mglisty dzień proponuję jedną z moich ulubionych piosenek: http://www.youtube.com/watch?v=UJ3BAvFEmbk&feature=related.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ładne komentarze, a ja nawet nie mam pojęcia kim są autorzy tych wszystkich słów....
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń