UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 21 grudnia 2011

...?

"Człowiek idzie przez teraźniejszość z zawiązanymi oczyma. Może jedynie przeczuwać i odgadywać, co właściwie przeżywa. Dopiero później odwiązuje mu się chusteczkę z oczu, a on spojrzawszy w przeszłość stwierdza, co przeżył i jaki to miało sens."
Milan Kundera


Ajjjć, moja głowa..! Położyłam się po pracy i zasnęłam, obudziłam się po dwóch godzinach, z bólem głowy...

A na polu zrobiła nam się zima :) Dziś rano nie mogłam się napatrzeć, między godziną 7:00 a 8:00 rano gdy słońce wschodziło, niebo miało fantastyczne kolory. Dopełnieniem był biały szron na wszystkim dookoła. Pięknie! Że też człowiek rano przed pracą nie ma czasu żeby zrobić zdjęcia.....ehhh... Bo w dni wolne zawsze jeszcze śpię o tej godzinie... ;)
Jeszcze tylko jutro praca do godziny 12:00 i później można by powiedzieć, że mam już święta :) Więc może będzie okazja, by uchwycić te pierwsze mroźne chwile tegorocznej zimy... :)

5 komentarzy:

  1. Na pewno jeszcze nie jedną fotką nas zaskoczysz :) oby - 3mamy mocno kciuki. Ja także rano nie mogłam się napatrzeć na 'białe' otoczenie :) zaskoczenie było. Pzdr'awiam cueplutko w te 'zimooowe' dni.

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam idealny cytat na dzisiaj... :) 'Pachnie zimą. Trochę za bardzo i trochę za wcześnie... :)

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. A na zimę to już chyba nie za wcześnie bo za 3 dni wigilia :) Więc w samą pore ten śnieg spadł :) Mam nadzieje że będzie go o wiele więcej w święta :)
    Zgadzam się z Eweliną że jeszcze nie raz nas zaskoczysz :* Dziś zdjęcie jest pełne miłości i ciepła :* I oby tak było zawsze :)!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. EwuS2543 :) z ta zimą to żart był :) bo ta nasz pogoda troszkę ostatnio szalona jest :) pewnie, najwyższa pora by troszkę poprószył i stworzył magiczny klimat świąteczny. Oczywiście miejmy nadzieję, że się utrzyma przy malutkiej pomocy mroziku albo popada go więcej :) bo u mnie w sumie wszystko z chwila topnieje i tylko nieprzyjemna chlapa się tworzy... Bryyy. Ściskam kobietki.

    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=_6xNuUEnh2g
    Dla wszystkich czytelników bloga, a w szczególnosci dla jego Założycielki ta swiąteczna melodia, która sprawia, że wszystkie przygotowania, porządki i wypieki świąteczne są jeszcze przyjemniejsze :)
    Kamila:)

    OdpowiedzUsuń