UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

piątek, 16 grudnia 2011

"Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem..."



"Nie muszę być każdego dnia
Idealna
Pozwolić mogę sobie na
Zwykłą chwilę złą
Rysuję czasem moją twarz
Niepokoju myśl
Otwartą głowę na to mam
Co się stanie dziś

Nic mnie nie goni
Wiem dokąd iść
nie zmieni tempa nikt
Już odnalazłam
Właściwy rytm[...]

Żadnej rewolucji nie chcę dziś
Będzie jak ma być
Tego już nie zmienię
Choćbym dała wszystko albo nic
Ostatnie słowo ma
Moje przeznaczenie..."




Żeby takie zdjęcia robić w grudniu? Gdzie jest śnieg? Niech chociaż na święta będzie biało... :)
A weekend zapowiada się rodzinnie.
Pozdrawiam :)


Czasem człowiek przejmuje się czymś, czym zupełnie nie powinien. Później okazuje się, że nie warto.

4 komentarze:

  1. Śliczne takie z 'wnętrzem' zdjęcie :) pzdr'awiam ciepluteńko.

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. ... Będzie jak ma być,
    tego już nie zmienię...
    Prawidłowe podejście do życia, Perełko :)
    P.S. A na śnieg, znając życie, będziemy jeszcze nie raz narzekały... Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy dziś spadł tak długo oczekiwany śnieg w Małopolsce? Możemy liczyć na zimowe zdjęcia w wykonaniu naszej Artyski? Pozdrawiam Kamila:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śniegu jak nie było, tak dalej nie ma... :)

    OdpowiedzUsuń