UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 25 stycznia 2012

W drodze

I pomyśleć, że to wszystko w ciągu jednego dnia... :) Ale niestety przez większość czasu niebo było takie jak na pierwszym zdjęciu... Skleiłam ten mix tak na szybkiego, więcej zdjęć pewnie niedługo pojawi się na blogu. Teraz - padam ze zmęczenia...:)


"Darem życia jest możliwość zachwytu.
 Darem zachwytu jest życie"

~ Anne Wilson Schaef



Dobranoc :*


11 komentarzy:

  1. Oj, mnie się bardzo podoba zdjęcie górne po prawej stronie i dolne po lewej;) Takie niebo już wiosenne;))

    A dziś, ja wpiszę cytat, Don McCullina:

    "Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali."

    Tobie Anetko to nie grozi, masz pasję, masz uczucia, które powodują że zdjęcia oddają to co sama widzisz, to co chcesz Nam przekazać;)

    Pozdrawiam
    Andzia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne a zarazem różnorodne zdjęcia.:)
    Aż ciężko uwierzyc że to wszystko z jednego dnia ;)) Magia jakaś :))
    Pozdrawiam i Dobranoc! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda jak kobieta - zmienną jest:) Napiszę tylko tyle, że niesamowicie mi się podobają te zdjęcia. A niebo w dolnym, lewym rogu... Bajka. - Kaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, Kaś :P trafne porównanie :)
      Właśnie wtedy jak było to niebo w lewym dolnym rogu, to strasznie ubolewam nad tym, że nie dało się nigdze zatrzymać samochodu... Bo miałam pomysł na zdjęcie, ale najwyżej może kiedyś w przyszłości uda mi się go zrealizować :)

      Usuń
  4. Będziesz mieć wiele okazji:) w każdym bądź razie nie mogę się napatrzeć na to niebo:)
    ale lipe mam:) nie mogę odsłuchać piosenki, bo w jakiś magiczny sposób usunęłam karte dźwiękową... Niemożliwe w moim wykonaniu staje się możliwe...
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  5. aezwrsxtdcyvfgubnhjmkczwartek, 26 stycznia, 2012

    swietnie :* sliczne !

    ! :) miłego dnia wszystkim :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekne niebo!
    czekam na kolejne fotki z podrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh niebo w dobrym humorze :) ale powiem Ci, że to zdjęcie z prawego dolnego rogu wygląda demonicznie-te chmury są jakieś takie straszne brrrryyy :P i jeszcze chciałam napisać,że uwielbiam te ośnieżone drzewa szczególnie jeśli jest ich dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Uwielbiam zdjęcia w drodze :) Sama chętnie odstępuję fotel kierowcy za możliwość zrobienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite. Trochę tak, jakby przejeżdżano przez różne strefy klimatyczne. Zdecydowanie wolę widoki jak na drugim zdjęciu, chociaż lekki śnieg to teraz rzadkość dla mojego oka, więc i on nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń