UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

sobota, 21 lipca 2012

"Świat to wielki znak zapytania.. Ja nie chcę odpowiedzi, wolę się czasem zastanawiać..."

I tak sobie często tkwię w pajęczynie swoich myśli...


Może czasem myślę za dużo. Za bardzo filozofuję. Myślę o rzeczach, które nawet nie powinny zaprzątać mi głowy.
Niepotrzebie analizuję, drążę, zastanawiam się... I sama sobie tylko komplikuję wszystko. Bo im bardziej próbuję dotrzeć, zrozumieć, tym bardziej nie wiem nic.
I bądź tu mądry... :)

Życzę miłego wieczoru i zostawiam Was z moją nową piosenkową miłością ostatnich dni :)

16 komentarzy:

  1. jakże pięknie potrafią zawisnąć soczyste krople dobrych pomysłów w pajęczynie Twoich myśli

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:)jak zawsze
    Ta piosenka wygrała eurowizje, reprezentowała ja Szwecja,eurowizja była w maju,a dopiero teraz zaczyna być modna,i szal ciał się rozpoczyna :D
    Ja od początku byłam za nią:)
    A to Hiszpania
    http://www.youtube.com/watch?v=W7y1pvW60ng

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio-moje ulubione zajęcie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze wielki szacun :) mnie jest ciezko uzyskac taki efekt fotografowanej rzeczy. Zdjecie bajeczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez w filozoficznym nastroju w niedziele rano. Cieplo pozdrawiam - pa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Świetnie przyłapane, piękne ostre kolory i kontrasty.
    Te krople wyglądają jakby zawisły w powietrzu, lewitowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, skojarzyła mi się biżuteria, jak popatrzyłam na zdjęcia:-) Istne kryształki. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie :)) Bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ..za dużo myślę, wkręcam się niepotrzebnie ! stwarzając sobie niepotrzebne znaki zapytania. Świetne zdjęcie. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to ten dzień albo pogoda? ja też wczoraj jakoś się zamyśliłam. niestety nic dobrego z tego nie wyszło i tylko zepsułam sobie wieczór i dzisiejszy dzień bo wstałam (chyba) przez to lewą nogą.. katastrofa :)
    Piosenka fajna a ja ostatnio wróciłam do moich ulubionych 'gitarówek' :)
    Dobrego dnia jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Co tu dużo mówić - idealnie uchwycone kadry! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ci to wyszło!! Genialny pomysł!! :)

    OdpowiedzUsuń