UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

wtorek, 28 sierpnia 2012

Hubercik - podejście pierwsze :)

Hubercik urodził się w ubiegłym tygodniu - w poniedziałek. To właśnie miała być ta niespodzianka :)

Niestety zanim ja wróciłam dziś z pracy, to był już po spaniu :) Ale kolejna próba będzie w sobotę, w godzinach drzemki maluszka. Mam nadzieję, że wtedy prędzej uda nam się coś zrobić :)
Jest śliczny, prawda? :)

22 komentarze:

  1. Piekny a ile wloskow ma :) niech sie zdrowo chowa
    i udanej sesji zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się gapi w ten obiektyw. chyba czuje co się święci :D
    Udanej sesji życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze, ile szczescia w takim malym cialku -a co za spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na sesji z maluchem, model cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnyyyyy! I ma pamiątkę na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się przyglądam... ile włosków ma już Hubercik:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. te ogromne oczęta i jak dumnie wypina pierś!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ach te sliczne oczka:) powodzenia;)))Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :-) Najbardziej podoba mi się jego fryzura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że w sobotę uda się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ;) to chyba Twój najmłodszy model? ;) Przystojniacha ;) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w sobotę :-) Trzymam kciuki za spokojny sen maleństwa :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite zdjęcie! Hubercik to urodzony model:) Słodziak do zjedzenia:)
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i Hubercika :) mam nadzieję, że w sobotę damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochany aniołeczek :))! Powodzenia w sobotę!:):* Piękny portret i piękna pamiątka dla Hubercika :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki. Fotografowałam 3tygodniowe maleństwo, oj działo się, a ja się zmęczyłam co najmniej jak po godzinnym aerobiku :D Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny maluszek. a jak pięknie pozuje...
    Ciekawe co sobie myśli takie maleńkie dziecko????

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudooooo! Trochę mnie nie było, a tu tyle zmian. Muszę się odkopać z mailami i zaległościami i odpiszę na @ :)

    OdpowiedzUsuń