UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

wtorek, 7 sierpnia 2012

Zuzia - zapowiedź



Właśnie przed chwilką miałam okazję odwiedzić i poznać tą młodą damę :) Wiedziałam, że będzie ciężko, ale nie myślałam, że aż tak :) W końcu to był mój pierwszy raz :) Lecz chyba nie muszę wspominać, że jestem bardzo szczęśliwa? :)))

27 komentarzy:

  1. Pięknie!!! Anetko naprawde masz TALENT i to przez ogromne "T"!!!! A Twoje szczęście widać na zdjęciach :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jej ! cudowne jest :)
    Jaki masz obiektyw ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja czekałam na Twoje portrety... :) a to dopiero zapowiedź, więc czekam, czekam na więcej!!!:):):) wspaniałe zdjęcie, niesamowicie mi się podoba!:) A sama Zuzia zacna modelka, prześliczna i naprawdę bardzo fotogeniczna, zresztą jak każde maleństwo:) pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna dziewczynka :)) I czekam w takim razie na więcej :) Pozdrawiam- Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny portret. Ostrość jest tam gdzie powinna - oczy. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A z tą ostrością było bardzo ciężko, przy ruchliwości Zuzi :)))
      Mam mnóstwo nieudanych zdjęć, gdzie ostrość poleciaaaałaa ... tam, gdzie nie trzeba.... :)

      Usuń
  6. So LOVELY.....compliments Aneta.

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  7. taka młoda dama, a już uwodzi spojrzeniem...
    mnie uwiodła całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne , ale oczyska. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bomba! :) Przecudne maleństwo! Chcę więcej, więcej, więcej!!!
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję ;) ogromne wyzwanie - A Ty sobie poradziłaś ;) Z niecierpliwością czekam na część następną :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. małe dzieciaczki to takie kochane ruchliwe modele...
    tu popatrza, tam się uśmiechna, od aparatu uciekną...
    nie jest łatwo, ale widzę, że dałaś rade :)
    zapowiada się bardzo ciekawie- tez czekam na więcej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ciężko jest pstrykać focie dzieciom ;-) Wiem coś o tym, ale też to lubię, bo to tacy wdzięczni modele...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, jak zdjęcie ; )
    dzieci sprawiają,że na mojej twarzy od razu pojawia się ogromny uśmiech. Zuzia ma niesamowite oczy :) a ten kucyczek, naprawdę extra :) pozdrawiam Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne! Opłacało się pokonać trudy, to zdjęcie wyszło Ci rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam ! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń