UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 12 grudnia 2012

"Problemem nie jest sam problem, a Twoje podejście do niego"


Dziś bez zdjęcia, a zamiast tego demotywator, który bardzo mi się spodobał :)
Po pierwsze bardzo dziękuję za wszystkie słowa otuchy pod poprzednim postem. Życie jest bardzo przewrotne. I naprawdę nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Nie ma się czym przejmować. Wystarczy tylko szerzej otworzyć oczy, rozejrzeć się i zobaczyć ile ludzi wokół niesie dla nas dobre słowo, ciepłe spojrzenie i serdeczny uśmiech. I warto to odwzajemniać :)

"ja jestem jakby na baterie, na ciepło, na spojrzenie, na uśmiech, na magię słów"




7 komentarzy:

  1. rewelacyjny demotywator :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głowa do góry!
    Każdy ma czasem kryzys twórczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten demotywator coś mi przypomina...

    OdpowiedzUsuń
  4. Halo! Ja rozumiem, że wszyscy teraz sprzątają i pichcą, ale żeby aż tak???? Czy ktoś tu zaglada? Ja chcę piękne zdjęcia świąteczne:)
    Buziaki Kamila:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny demotywator :)) Bardzo humorystyczny :) Anetko głowa do góry ,każdy ma gorsze dni . Ale zawsze po ciężkim dniu przychodzi nowy, lepszy dzień. Trzymam kciuki żeby nadszedł jak najszybciej ...bo już się doczekac nie mogę aż dodasz coś nowego :))
    Pozdrawiam gorąco :):*

    OdpowiedzUsuń