UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 5 grudnia 2012

-Zima-


Zima w pełni. Zwolennicy sportów zimowych już pewnie zacierają ręce i nie mogą doczekać się pierwszej tegorocznej wyprawy na stok :) Ja niestety do tej grupy nie należę. Zima to dla mnie taki okres czasu, który najchętniej spędzam w domu i naprawdę ciężko namówić mnie wtedy do wyjścia na zewnątrz... ;) Ujemna temperatura na termometrze zdecydowanie mnie do tego zniechęca. Zatem trzeba mieć mocne i konkretne argumenty, aby wyciągnąć mnie spod ciepłego koca ;) Mało tego; Jak dla mnie, to śnieg mógłby być tylko na Święta :) Więc wraz z nadejściem Nowego Roku, będę już tuptać nogami, żeby jak najszybciej przyszła piękna wiosna... I zacznę odliczać dni :)

Pozdrawiam

"Nie odkładaj mnie na potem, bo potem mnie już nie będzie"

40 komentarzy:

  1. Piękna zima, uwielbiam ją za te widoki, mimo że strasznie boję się jeździć autem jak jest tak ślisko..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubie zimy, i tak jak Ty całe dnie najchętniej spędzałabym w domku pod kocykiem...ehh... gdybym tylko nie musiała codziennie o 5 rano wychodzić do pracy... a gdyby tak praca przychodziła do mnie?!...... a do czego będziesz Anetko odliczała dni?? Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 5 rano, to współczuję, wtedy to dopiero musi być zimno! Ja na szczęście jeżdżę na 8:00.
      A będę odliczała do wiosny, oczywiście :)

      Usuń
  3. w Twoim wykonaniu zima wygląda bardzo kusząco !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna!
    tez bym taka chciala...u nas sniegu brak...
    naglowek rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Was też niebawem przyjdzie zima:)

      Usuń
  5. takie piękne światło uchwyciłaś, że aż wydaje się, że śnieg jest ciepły!

    OdpowiedzUsuń
  6. zima nie jest taka zła jak spojrzysz na to zza obiektywu :)
    przede wszystkim bardzo fotogeniczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, czsami ma swój urok :)
      ale mimo wszystko więcej piękna dostrzegam w innych porach roku :))

      Usuń
  7. Jestem w Twojej drużynie, byle do WIOSNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mój syn właśnie powiedział 'gdybym umiał wchodzić w komputer to bym wszedł tam'
    mam nadzieję, że doczekamy się w tym roku śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre! ;)
      doczekacie się, napewno :)

      Usuń
  9. Hej a ja dziś stwierdziłam, że powinno się zapadać w sen zimowy i budzić się dopiero na wiosnę. Poza tym, gdyby mi płacili za sen to mogłabym być milionerką:) ale chyba nici z tego. Też bardzo nie lubię zimy, ale z dwojga złego wolę ją niż wieczny deszcz i silny wiatr, a mam to na codzień, niestety:(
    Byle do wiosny:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Kamila, ja też uwielbiam spać... ;)
      i cóż...byle do wisony! :))
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  10. Najpierw myślałem że to drzewo :P I tak sobie myślę, kto ja podniósł tak wysoko że z takiej perspektywy strzeliła :)
    Jak człowiek zaspany to tak jest :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śnieg, tak jak piszesz, powinien być tylko na Święta. Ja już odliczam dni do wiosny ;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest nas więcej :)

      Usuń
  12. Bardzo fajne zdjęcie :)
    I wygląda na to że u Ciebie śniegu całkiem sporo...
    A ja zimę lubię :) Lubię bo jest biało i pięknie, bo święta, bo mróz trzeszczy pod butami, bo narty, bo wszędzie świecą się lampeczki...i tak bym mogła jeszcze wymieniać....a ogólnie dla mnie zima to taka nastrojowa pora roku;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :)

    Masz takie samo zdanie co ja. Nie przepadam za Zimą.. brr :)
    Ale widzę, że u Ciebie troszkę tego śniegu napadało :p

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbiam zimę i szaleństwo na desce :-)
    Kocham zimę za szczypanie w nos, za piękne mroźne dni, kryształki lodu na każdej gałązce, za śniegowy puszek. Nie zawsze jednak tak jest - bo zimowa ciapa - odwilże, zamiecie śnieżne już do przyjemnych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima ma plusy i minusy - jak wszystko :) jednak jak dla mnie minusy przeważają :))

      Usuń
  15. Lubię gdy jest biało ale tylko na święta :) Wtedy jest niesamowity klimat. Natomiast ja osobiście wolę cieplejsze klimaty :). Super zdjęcie!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak tam mikołaj?odwiedził?
    Ja się nie doczekałam,nie przyszedł:( już rozpaliłam w kominku,jem ciasteczka dla niego i popijam jego mleko,ale niech już nie przychodzi,po 1 nie ma jak,a po 2 nie ma po co!Własnie tego roku byłam najgrzeczniejsza z całych moich 18 lat!a ty mi tu taki numer!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No to wyobraz sobie ze moja zima trwa tutaj az 5-6 miesiecy. W tym roku zaczela sie dosc pozno jak na te szerokosc geograficzna bo pod koniec listopada, ale snieg trzyma az do maja. W czerwcu dopiero zakwitaja tulipany, lipic-sierpien eksploduje w kwiaty by we wrzesniu-pazdzierniku zebrac owoce a potem sie wyciszyc i przygotowac do zimy. No sniegu u nas juz "po pachy" 60cm.
    Ja umilam sobie czas przy kominku :)

    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawie pół roku zimna...brrr... :)
      Pozdrawiam w takim razie gorąco!! ;)

      Usuń
  18. Ja nie na stok, ale zacieram ręce na biegówki ;-)
    Też nie lubię marznąć, ale takie ładne zdjęcia to jednak przekonują do wyjścia z domu.
    Serdeczności posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje fotografie:)są takie żywe,prawdziwe..:) Dziewczyno masz niesamowity talent:) i musisz być bardzo sympatyczną osobą..:)

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie tak jak to drzewko uwięzione w śniegu czuję się stojąc na przystanku, w mroźny dzień..

    OdpowiedzUsuń