UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 21 stycznia 2013

"Szachy są najbardziej życiową ze wszystkich gier. Po ich nauce, nie myślisz już tylko o tym co powiedzieć, ale też co na twoje słowa odpowie twój rozmówca"



Uffff.... Czekam już na sobotę....
Bo będą zdjęcia :)

__________________________________

"Nigdy nie staniesz się obojętny dla tych, którym naprawdę na Tobie zależy.
Cała reszta to uczuciowy fotomontaż składany według aktualnych potrzeb i przelotnych upodobań.
W efekcie którego człowiek idzie w odstawkę, gdy przestaje być potrzebny."

* Klik *

16 komentarzy:

  1. a ja nie potrafię w ogóle za to jestem niezła w warcaby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam na efekty sesji - mam nadzieję, że nam ja chociaż troszkę udostępnisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój K. umie, ja totalnie nie wiem o co w tym chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetka czekam na jakieś zdjęcia z krajobrazem zimy :)) bardzo tu tego brak na blogu Twoim :/
    buziolki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nieprędko... Całe dnie spędzam w pracy, ale właściwie to za oknem nie jest ładnie... :/ śnieg jest, ale bez słońca to jakoś tak strasznie buro.....

      Usuń
    2. Dobrze gada wódki jej dać :)
      Cóż z tego że śnieg i że dużo jak słońca brak :/ a bez dobrego światła zima wygląda ponuro....

      Zdjęcie powyżej śliczne.

      Usuń
  5. a może by tak....http://www.blogroku.pl/2012/kategorie/pasje-i-zainteresowania,81,kategoria.html ?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie, już nie biorę udziału :)

      Usuń
    2. http://katarzynazielinska.blog.pl/2013/01/07/masz-w-sobie-rock-zglos-swoj-blog/

      ...

      Usuń
  6. mój mąż od młodego wpaja w syna zasady gry w szachy, chyba szuka sobie kompana do gry, bo ja umiem grać, ale z moim mężem przegrywam, a nie lubię wiecznie przegrywać....
    pozdrawiam i czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. grać nie lubie, ale zdjęcie ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety grac nie umiem ale zdjęcie bardzo fajne ! :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń