UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

sobota, 9 marca 2013

Spring?


Dzień wolny od pracy i nareszcie się wyspałam :)
Szukałam dziś wiosny ;) Choć nieco za wczas, bo topiłam się tylko w błocie... ;) Jeszcze trochę trzeba będzie poczekać :)

Miłego weekendu ! ;)

_________________________________________

"Szukam powodów do radości. niezależnie od tego co słyszę i co robią inni ludzie.
Ja chcę się cieszyć.
Bo cieszenie się jest sto razy bardziej przyjemne niż narzekanie."

- Beata Pawlikowska

12 komentarzy:

  1. u nas od jutra ma wrocic mroz...

    OdpowiedzUsuń
  2. My też szukaliśmy dziś wiosny....
    Na szczęście nie zapomnieliśmy o kaloszach ....

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też nie widać jeszcze wiosny :( , za to Twoje zdjęcia są tak czyste i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia robisz bajeczne, jestem w nich zakochana, fantastyczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie już oznaki wiosny, a u mnie -3 i śnieg za oknem ;(
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas zaczyna się już robić zielono, niestety zimny wiatr wrócił - oby tylko na chwilkę
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęskniłam za takimi kolorami! :))
    U Ciebie na blogu mamy wiosnę a za oknami jeszcze niestety nie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem oczarowana twoimi fotografiami. piękne, delikatne ale intrygujące. będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! :) Brakuje strasznie kolorów, choć na zdjęciach można się nimi pozachwycać!

    OdpowiedzUsuń