UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 4 maja 2014

"Nigdy nie wiesz jak silna Jesteś, dopóki bycie silną nie stanie się Twoim jedynym wyjściem ..."


Sezon rowerowy został przeze mnie niedawno rozpoczęty :) Zrobiłam dziś 30km i teraz ledwo żyję :) Wszystko mnie boli :)
Muszę się dopiero wbić w rytm :))
Ale jest cudownie :) Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło... ;)

______________________________


9 komentarzy:

  1. Wazne, ze byl.czas na pstrykniecia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć ...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się wybiłam z rytmu czego nie polecam i zdecydowanie odradzam!:) tak więc życzę dużo przejechanych kilometrów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie wybilam z rytmu, przez zimę :)
      ale jakos trzeba wrócic do formy :)

      Usuń
  4. Piękne to pierwsze zdjęcie!

    Podziwiam, ja od roweru trzymam się z daleka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także sezon rowerowy już rozpocząłem.

    OdpowiedzUsuń