UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 28 maja 2014

Światowy Dzień Mopsa



Kocham Kocham Kocham :* :)

O mopsikach dzisiaj w Pytaniu na Śniadnie -> KLIK :)

__________________________

♫ ♫ ♫ lalala... :)
KLIK (Rafał Brzozowski-Nie mam nic)
"Niezbyt wiele o mnie wiesz, 
nie znasz czułych moich miejsc, 

błądzisz gdzieś"

11 komentarzy:

  1. wow, przegladałam wiecej postów, piękne zdjęcia robisz :) i te kolorki, przyjemne :)
    mopsy, łagodne psy?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Mopsy, są bardzo łagodne, nie ma w nich ani grama agresywności :) są bardzo przyjaźnie nastawione i cieszą się na widok każdego :)

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie na dole po lewej, zupełnie jakby chciał zapytać 'ale o co chodzi?' :) Musicie mieć z nim 'kupę radochy' :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyskiego najlepszego mopsikowi życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś o miłości do psiaka :) Mam shih tzu i cała moja rodzina kocha go najbardziej na świecie, czasem się dziwie jak człowiek może "oszaleć" na punkcie małego, kochanego psa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mopsy!!!!!!
    Piękny blog, zostaję tu na dłuzej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, oglądam tak Twoje prace i stwierdziłam, że są cudowne! Widać, że kochasz to co robisz. Ja mam tą samą pasję, ale na blogu dopiero zaczynam. Jeśli mogłabyś i miałabyś czas to zajrzyj do mnie http://wonderfulneed.blogspot.com z góry dziękuję ;) i życzę jeszcze więcej takich prac

    OdpowiedzUsuń