UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 22 czerwca 2014

Trzy dni - trzy miasta - czyli weekend w Trójmieście

Wróciłam :) Mały instagramowy skrót poniżej :)

Sopot



Gdańsk



Gdynia



....już tęsknię! :)
a jutro powrót do rzeczywistości. i do pracy.


14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Widać, że pogoda się udała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była średnia, deszcz na przemian ze słońcem :) temp ok 16-18 stopni i mega mocny wiatr :)

      Usuń
  2. Anetko starczyło Ci 3 dni :) ? Małe wakacje? :) super fotografie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni to zdecydowanie za mało :) czuję niedosyt :)))

      Usuń
  3. uwielbiam Trójmiasto i tęsknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bliskie mojemu sercu, moje strony! Szczegolnie Gdynia. Jak milo widziec znane motywy fotografowane jednak inaczej. To byl fajny weekend, prawda? Zdjecia piekne.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa w tamtym roku miałam identyczny strój kąpielowy !!!ale niestety zaszportał się w ręcznikach i został wyprany w 60* - zmyły się kolory :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :3 zapraszam do mnie: http://nevergiveupinyourdreamm.blogspot.com dopiero zaczynam :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetka ile teraz płaciłaś za wejście na molo ??
    Zdjęcia jak zawsze piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sopocie 7,50zł o ile dobrze pamiętam, a w Gdyni za darmo, bo tam jest małe molo :)

      Usuń
  8. Oooo... to cena jeszcze przystępna :) Bardzo dziękuje za odpowiedź :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia - zazdroszczę wyjazdu

    OdpowiedzUsuń