UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 22 czerwca 2014

Trzy dni - trzy miasta - czyli weekend w Trójmieście

Wróciłam :) Mały instagramowy skrót poniżej :)

Sopot



Gdańsk



Gdynia



....już tęsknię! :)
a jutro powrót do rzeczywistości. i do pracy.


14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Widać, że pogoda się udała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była średnia, deszcz na przemian ze słońcem :) temp ok 16-18 stopni i mega mocny wiatr :)

      Usuń
  2. Anetko starczyło Ci 3 dni :) ? Małe wakacje? :) super fotografie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni to zdecydowanie za mało :) czuję niedosyt :)))

      Usuń
  3. Bardzo bliskie mojemu sercu, moje strony! Szczegolnie Gdynia. Jak milo widziec znane motywy fotografowane jednak inaczej. To byl fajny weekend, prawda? Zdjecia piekne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że fajny :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. aaa w tamtym roku miałam identyczny strój kąpielowy !!!ale niestety zaszportał się w ręcznikach i został wyprany w 60* - zmyły się kolory :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :3 zapraszam do mnie: http://nevergiveupinyourdreamm.blogspot.com dopiero zaczynam :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetka ile teraz płaciłaś za wejście na molo ??
    Zdjęcia jak zawsze piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Sopocie 7,50zł o ile dobrze pamiętam, a w Gdyni za darmo, bo tam jest małe molo :)

      Usuń
  7. Oooo... to cena jeszcze przystępna :) Bardzo dziękuje za odpowiedź :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia - zazdroszczę wyjazdu

    OdpowiedzUsuń