UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

czwartek, 14 kwietnia 2011

Warsztaty fotograficzne

Witam :) Nie wiem czy wczorajsze spotkanie można nazwać warsztatami... :) Może krótko opowiem jak to wszystko wyglądało. Na początek były może dwie minuty teorii, później już tylko robiliśmy zdjęcia. Każdy sam, jak tylko umiał. Była bardzo duża grupa, więc nawet ciężko było się doprasnąć do modelek, by nie mieć nikogo innego w kadrze. Wyobrażałam sobie to jakoś tak, że będzie rozłożone jakieś tło, fajne oświetlenie itp... A tu warunki średnie, w sumie to goniliśmy z aparatami po całym Domu Kultury ;) Raczej niczego nie można było się tam nauczyć. Ot tak po prostu, mogliśmy sobie pocykać zdjęcia modelkom. Poziom zaawansowania osób które tam przyszły, był różny. Niektórzy rzeczywiście byli początkujący i równie nieśmiało jak ja robili zdjęcia, inni natomiast...hmm...wyższa szkoła jazdy :) Niektórzy zrobili naprawdę zachwycające zdjęcia, widziałam, bo na koniec Pan fotograf wyświetlał na projektorze fotki ochotników. Kurcze, ja chyba nie do końca wykorzystałam urodę i świetne warunki modelek. No ale to był mój pierwszy raz... :)
Póki co, pokazuję tylko jedną moją wypocinę :) Późno wróciłam dziś z pracy, a przy tym jednym zdjęciu spędziłam teraz prawie godzinę :) Więc reszta powinna ukazać się przez weekend. Pozdrawiam :)


1 komentarz:

  1. ...oczywiście gratuluje kolejnego kroku do przodu w dziedzinie fotografii... i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń