UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 10 kwietnia 2011

"Każdy ma to, na co się odważy"

Na temat tytułu mojego dzisiejszego postu, można by dużo pisać. Ja osobiście bardzo utożsamiam się z tymi słowami. Są one jak najbardziej prawdziwe i bliskie mojemu sercu. Ale nie o tym miałam pisać :)
Weekend mija mi bardzo leniwie. Miał być Kraków i miały być zdjęcia, a jest łóżko i komputer :) Pogoda oraz nienajlepsze samopoczucie skłoniły mnie do tego, aby jednak zostać w domku. Ale żeby nie marnować czasu, przyswajam wiedzę fotograficzną bardziej od strony teoretycznej :) Czytam poradniki, przeglądam tutoriale i juz mi się wszystko miesza w głowie :) Za dużo tego wszystkiego :)
Już nie mogę doczekać się środy i tych warsztatów :) Mam nadzieję, że będzie fajnie.
Dziś niestety nie będzie zdjęć, będzie piosenka. Piosenka, którą uwielbiałam ubiegłego roku i nawet gdy dziś jej słucham, wciąż mam ciarki...



2 komentarze:

  1. :)
    Własnie zagladnełam tutaj z nadzieją że pojawiły sie nowe zdjęcia .... a co do tego, że "każdy ma to na co sie odważy" myśle że Ty Anetko wykazałaś wielką odwagę ale myśle że ten krok który zrobiłaś okaże się jednym z najwłaściwszych kroków w Twoim życiu ....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam dziś taki cytat, który moim zdaniem w 100% pasuje do Ciebie:
    Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej.
    — Paulo Coelho

    OdpowiedzUsuń