UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

środa, 8 czerwca 2011

Niedzica

W niedzielę rano pojechaliśmy na wycieczkę do Niedzicy. Pogoda dopisała, mogłam zrobić dużo zdjęć :) Może powinnam dodać tylko jedną fotografię zamku, ale jakoś nie mogłam się zdecydować. Więc wszystkie są jakieś takie podobne.... ;) A właśnie, może mi ktoś polecić jakąś fajną internetową galerię na zdjęcia, aby można bylo je katalogować, zabezpieczyć ustawienia prywatności oraz najważniejsze, żeby nie było limitów i aby była bezpłatna? ;) Bo nie mogę wszystkich zdjęć wrzucać na bloga.
Wczoraj przybył mi kolejny rok. Fajnie jest mieć urodziny, ale jakoś nie spieszy mi się do kolejnych :) Dziękuję wszystkim, którzy pamiętali. Mam nadzieję, że chociaż część z tych życzeń się spełni.

" Gdy się rodzimy, jako małe dzieci pragniemy szczęścia i zabawy. Gdy dorastamy pragniemy życia jak z bajki. Lecz gdy już nie jesteśmy dziećmi chcemy w życiu być szczęśliwym i mieć te dziecinne marzenia wiedząc, że może kiedyś się spełnią"












5 komentarzy:

  1. Uwielbiam... uwielbiam zdjecia takie jak te... piękny krajobraz... pełno przepięknych barw... no i ten zamek...zamek nadajacy całości tajemniczości... no cudowne... o Was nie będe juz wspominała .... Aneta jesteś niemożliwie zdolna :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam tą okolicę :) Szkoda, że nie zawędrowaliście na Trzy Korony, bo choć platforma jest przerażająca, to widoki- szczególnie w taką świetną pogodę- są nieziemskie :) Polecam jeszcze Szczawnicę na kolejny wypad, też ma swój urok i jest co 'opstrykać' :)
    Fajnie się patrzy na zdjęcia miejsc, z którymi wiążą się jakieś moje wspomnienia :)
    A zdjęcia idealne na widokówki-świetne są!
    No i co do urodzin to chyba tak już jest, że do 20 się na nie czeka a później to już tak nie bardzo :P chociaż co ja tam wiem, jeszcze trochę pobędę 20 :D
    Pozdrawiam i przepraszam, że wpadłam w taki słowotok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, mają w sobie taki zaczarowany romantyczny klimat dlatego bardzo lubię odwiedzać twojego bloga i podziwiać te fotografie :) Z niecierpliwością czekam na nowe pomysły i zdjecia oczywiście !!!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj na spokojnie obejrzałam całego Twojego bloga, bo wczoraj już było na to za późno. Najbardziej mi się podobają zdjęcia z małym Eryczkiem, ale chyba dlatego, że uwielbiam dzieci:) ale do rzeczy:) pytałaś o to gdzie można katalogować zdjęcia, za darmo, bez limitów, a więc tak: jeśli masz program picasa (jeśli nie bez problemu ściągniesz go z neta) to załóż sobie konto na gmailu (jeśli takowego jeszcze nie masz) i za pośrednictwem picasa możesz przesłać zdjęcia do picasa web albums :) możesz ustalić tam prywatność. Sama z tego korzystam i jestem zadowolona:) zamiast trzymać zdjęcia na dysku, trzymam tam:) gdybyś chciała z tego skorzystać i miała z tym jakiś problem chętnie Cię poinstruuje:) - Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, widziałam... odczułam wszytkie emocje które towarzyszyły mi kiedy po raz pierwszy "odwiedziłam" to miejsce na Twoich fotografiach...:):)

    OdpowiedzUsuń