UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 11 lipca 2011

"Otwieram oczy i biorę się w garść"

Koniec smucenia się, wracam do świata żywych :) Mój optymizm pomału powraca, wszystko jest na dobrej dordze :) Mam też nadzieję, że weekendowe plany dojdą do skutku i wrócę z masą cudownych zdjęć :) Do usłyszenia! :)

"Otwieram oczy i biorę się w garść
Nie ma czym przejmować się.


Bo jest paru ludzi
Bo jest parę w życiu dobrych chwil
Bo jest parę złudzeń, które warto mieć, by żyć"




3 komentarze:

  1. Uwielbiam się uśmiechać .... do Twoich zdjęć... do tego co piszesz i jak piszesz :)... i chociaż wyjeżdżam będe na bierząco tutaj zaglądała...Napisze jeszcze raz UWIELBIAM !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam nadzieję ze twoje plany jakie nie są wypalą i zamieścisz dużo zdjęć na blogu!!! Nie mogę się doczekać !!! :)
    I tak trzymaj z optymizmem :):):)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czekam na kolejne wspaniałe twoje zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń