UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 18 lipca 2011

Zakopane

Wczoraj ja i mój mąż mieliśmy pierwszą rocznicę ślubu. Z tej okazji pojechaliśmy na weekend do Zakopanego ;) Pewnie pojawi się tu krótka relacja z wyjazdu oraz jakieś zdjęcia. Podkreślam słowo JAKIEŚ :) Bo nic fajnego raczej mi nie wyszło... :( Kurcze, a jak mi coś nie wychodzi, to się troszkę zniechęcam... No ale trudno, zdjęcia mi się nie podobają, lecz najważniejsze są wspomnienia :)

Na początek wstawiam tylko dwa przykładowe zdjęcia, aby zobrazować, jaka była różnica pogody. Pierwsze zdjęcie, z soboty, to widok z Giewontu. Mgła była tak gęsta, że nic nie było widać. I tak calutki dzień.



Natomiast w niedzielę pogoda była wymarzona :) Drugie zdjęcie zrobiłam podczas wędrówki do Doliny Pięciu Stawów.

4 komentarze:

  1. Oj a mi te zdjecia bardzo sie podobają i jeśli reszta jest podobna do tych to juz wiem ze są CUDOWNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Góry moje! :) Uwielbiam takie widoki- nawet z mgłą :P i niecierpliwie czekam na resztę zdjęć :)
    Chwilkę mnie tu nie było i zastanawiałam się co Ty sobie taką przerwę robisz w blogowaniu-no nie ładnie, nie ładnie!;)
    Uszy w górę i więcej pozytywu!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda rzeczywiście różna, ale dobrze, że trafiliście na słoneczko :)

    Nie zniechęcaj się tylko dalej rób to co kochasz i to co sprawia Ci prawdziwą radość !!!

    No i oczywiście czekam na więcej zdjęć :):)

    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. co ty gadasz Anetka :) zdjęcia piękne a drugie mnie powaliło na kolana :):) cudnie :):)

    OdpowiedzUsuń