UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

sobota, 1 grudnia 2012

Świąteczny Krzyś - zapowiedź


Korzystając z tego, że w soboty pracuję dużo krócej, to po pracy były zdjęcia :) Krzyś ma 3,5 miesiąca. Na początku bardzo się złościł z powodu zdjęć, ale pod koniec zaczęło mu się to chyba nawet podobać... ;)
Za to ja byłam dziś już tak zmęczona po całym tygodniu, że całe popołudnie i wieczór przespałam....jak dziecko....:)  Niedawno się obudziłam i spróbuję wziąć się do życia.

Miłego weekendu!

14 komentarzy:

  1. miłego Anetko, Krzyś słodki, a w przyszłym roku pomyśl o sesjach świątecznych i pocztówkach z dzieciaczkami słanymi przez mamy babciom na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te niebieskie oczka - cudowne :-)
    Super tak odespać cały tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa sesja się zapowiada ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecie wiec stawiam ze reszte kadrow sa rowniez piekne :D a to jest ten maluszek ktorego fotografowalas wczesniej jak sie urodzil ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na dalsze migawki, już mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny, przesłodki Malec, fantastyczne zdjęcie. Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kochany !! :)
    Słodko wygląda w czapce mikołaja :D
    Super zdjęcie!! Czuć nadchodzące święta :)
    Pozdrawiam serdecznie! :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak każdy prawdziwy facet nie lubi pozować ;) bardzo optymistyczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bliżej święta... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serce się roztapia, choć zimno na dworze!

    OdpowiedzUsuń