UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

czwartek, 25 kwietnia 2013

"Zamiast odpierać zmiany, jakie przynosi ci życie, poddaj się im.
Płyń z rytmem życia zamiast przeciw niemu.
Jeśli myślisz sobie: "Moje życie wywróci się wtedy do góry nogami", nie martw się.
Skąd możesz wiedzieć, czy do góry nogami nie będzie lepiej niż teraz?"

- Shams Tabrizi

4 komentarze:

  1. Piękny cytat! Czasem to, co wydaje Nam się końcem świata, okazuje się jednak miłym początkiem czegoś nowego :-) Ja wychodzę z założenia, że nic się nie dzieje bez przyczyny i czasem wszystko potrafi się obrócić ku lepszemu w jednym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Chciałbym zobaczyć ponownie zdjęcia dzieci w Twoim wykonaniu i z niecierpliwością na nie czekam tym bardziej że warunki pogodowe sprzyjają organizacji takim sesją :) Anetko powiedz w ogóle czy zgłaszają się jakieś chętne osoby na sesje i nie mówię tu tylko o dzieciach? Pozdrawiam Niecierpliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i wlasnie na tym polega ZYCIE!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj miałam przejażdżke rowerową w takich leśnych klimatach. Naładowałam baterię na kilka dni, w każdym raziem mam taką nadzieję...
    Piękny cytat. Czasami warto wywrócić życie do góry nogami. Zawsze pozostaje to gdybanie, ale niestety nie dane nam jest żyć na próbę.

    OdpowiedzUsuń