UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

"Żyj tak aby każdy kolejny dzień był niesamowity i wyjątkowy"

"Żyj tak aby każdy kolejny dzień
był niesamowity i wyjątkowy.
Wypełniaj każdą chwilę tak
aby potem wspominać ja z radością.
Czerp energię ze słońca,
kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
Szukaj w sobie siły,
entuzjazmu i namiętności.
Żyj najpiękniej jak umiesz.
Po swojemu. Spełniaj się.."

22 komentarze:

  1. Ladne i madre slowa.
    A moja swietej pamieci babcia mawiala do mnie: " zyj tak aby nikt przez ciebie nie musial nigdy plakac".

    Podobaja mi sie te chmurki na niebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ten cytat i zdjęcie też cudne!
    Buziaki :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt, tylko trzeba o tym pamiętać ;)
    świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz piękne krajobrazy i przy tym powinnaś pozostać.... można patrzeć cały czas na to zdjęcia bez znudzenia. Architektura w twoim wykonaniu również zapiera dech w piersiach proszę o same takie zdjęcia. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za kolory...PIĘKNIE:D
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. przez dwa tygodnie podziwiałam takie piękne widoki w ojczyźnie, właśnie w takich kolorach: żółtym i niebieskim, są moje wspomnienia z kraju!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widok zapiera dech! Świetny kontrast :-) Czekam właśnie na takie chmury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne kolory! :)) Super :*
    Anetko kradnę zdjęcie na tło pulpitu ! :))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne, moje ulubione kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Wam wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli czerp z życia najwięcej jak się da i ciesz się z tego co masz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny widok! Przypomina mi moje rodzinne Roztocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne i efektowne.To hdr?

    OdpowiedzUsuń