UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

czwartek, 15 sierpnia 2013

Puszcza Niepołomicka

Moje uda dziś poczuły ten dystans :) Było prawie 50 km, bo w pewnym momencie GPS stracił mi sygnał, a zorientowałam się dopiero po jakiś trzech czy czterech kilometrach... :)



14 komentarzy:

  1. Ale super wycieczka :-) 50 km - fju, fju :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze... w górach tyle km przejechać, gdzie ciagle 'pod górkę' SZACUN!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, tam się fajnie jeździło, bo jest płasko :)
      Nie czuć tego :)

      Najgorszy teren jest u mnie w okolicy od Wadowic, przez Kalwarię aż po Lanckoronę :) Ten obszar jest moim zdaniem wyjątkowo ciężki :) Później im bliżej Krakowa tym łagodniej :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie B&W jest moim faworytem, gratuluję 50km dystansu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał ! tyle kilometrów :):) dla mnie na razie taki dystans nie do pokonania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrzymałości! :) Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają te fotografie, mają swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana, chyle czoła coraz bardziej ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow podziwiam... tyle kilometrów.
    Asia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się do Was przyłączyła, ale przy Was pewnie wysiadłabym kondycyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce aż żal serce ściska że nie mogę tam pojechać
    Przy okazji zapraszam na mój Blog Marcin Szymański Photography Czyli Wielka Brytania w obiektywie rowerzysty

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo! Następnym razem kierunek Bielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna trasa i naprawdę piękne zdjęcia! Następnym razem polecam skręt na południe gdzieś w okolicach punktu 19 - ta trasa wiedzie obok Czarnego Stawu, mojego ulubionego miejsca w całej Puszczy Niepołomickiej. Świetnie nadaje się na odpoczynek na długiej trasie :)

    OdpowiedzUsuń