UWAGA

Wszystkie zdjęcia na blogu sosnicka.blogspot.com są moją własnością i podlegają ochronie, zgodnie z Ustawą o ochronie praw autorskich (Ustawa z dnia 4 lutego 1994) Zabrania się kopiowania, przetwarzania i rozpowszechniania zdjęć bez wiedzy oraz pisemnej zgody autorki.

niedziela, 22 maja 2011

"...cieszmy się z małych rzeczy..."

Ufff... Dziś tak na szybkiego, bez zbędnego pisania, wrzucam kilka zdjęć z naszego dzisiejszego spaceru. Nie wszystkie weekendowe plany wypaliły, ale cóż... Co się odwlecze, to nie uciecze ;)










I na koniec piękna piosenka, która cały czas siedzi mi w głowie

4 komentarze:

  1. ja tez mam nadzieje,ze to pierwsza i ostatnia taka dluga przerwa;)dzisiejsze fotki-coz moge powiedziec-chyba to co zawsze Wam mowie;)-top models:))"cipciak"jest przeslodki:))skad go wzielas?tez takiego chce;))piosenka ma gleboki teskt-warto sie zatrzymac i wsluchac....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś bez zbędnego długiego opisu... Wiedziałam że zdjecia po raz kolejny mnie zachwycą... Jesteście wspaniali...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga jak przyjedziecie w czerwcu, to zobaczysz cipciaka i to nie jednego u naszej teściowej :):):):) Buziakii:***

    OdpowiedzUsuń
  4. to moja kochana tesciowa takie sliczne "cipciaki"choduje i sie nic nie chwali;)sa slodkie;)a Ty kochana masz modele do fotografowania:))-pewnie do wyboru do koloru he!he!wklejaj te foteczki bo uwielbiam na nie patrzec:)zawsze mnie zachwycaja;))ciagle sprawdzam czy jest juz cos nowego;)buziole:))

    OdpowiedzUsuń